Czech Slovak

HLEDÁ SE VEDOUCÍ ADMINISTRATIVY

CO BUDE TVOU PRACÍ?

  • Organizování administrativy a řízení 3. kanceláří
  • Zpracování operativních úkolů
  • Vypisování smluv, formulářů
  • Komunikace s call centry různých finančních institucí (banky, stavební spořitelny, pojišťovny, investiční společnosti atd.)
  • Vyjednávání s obchodními partnery
  • Modelace finančních produktů podle potřeb klienta
  • Osobní vyřizování na úřadech dle potřeby
  • Podílet se na rozvoji společnosti, zvyšování efektivity
  • Účast na firemních poradách

CO TI NESMÍ CHYBĚT?

  • Samostatnost, odpovědnost
  • Schopnost efektivně řídit svůj vlastní čas a čas všech tří kanceláří = skvělý timemanagement
  • Tvořivé myšlení, schopnost dokončovat úkoly, silná orientace na výsledek
  • Průbojnost
  • Asertivní jednání
  • Nebát se říct svůj vlastní názor
  • Povědomí o finančním prostředí výhodou
  • Praxe na pozici asistenta/asistentky výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Uživatelská znalost Microsoft Office – Excel, Word, PowerPoint

A CO DÁME NA OPLÁTKU TOBĚ?

  • Nadstandardní finanční ohodnocení bez limitu – záleží pouze na Tobě a Tvých výkonech
  • K dispozici počítač, neomezený mobilní paušál a další benefity
  • Práce v centru Ostravy, hezké pracovní prostředí
  • Práce v atraktivním, nejbohatším odvětví s velkým potenciálem
  • Motivační prostředí, školení, vzdělávání
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost kariérního růstu